××ورود ممنوع××

خرید بک لینک

هر جور می خواهی باشهرچه می خواهی بگو...حرفهایت نفسم را بند آورده انداما می دانم بالاخره یک روزنفس راحتی خواهم کشــیدهمان روزی که می گویند:دستگاه ها را از او برداریدآخـــــرین نفسش را هم کشــــــید...+ نوشته شده در  جمعه ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ساعت 19:37&nbsp توسط فخرانی  |  ××ورود ممنوع××...ادامه مطلب

ما را در سایت ××ورود ممنوع×× دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 40 تاريخ: شنبه 1 بهمن 1401 ساعت: 15:52

ای زیباترین خالق، هزاران بار سپاس لایق توست و من نمیتوانم نعماتت را نام ببرم. بخاطر زیباترین تکرار این دنیا که بیداریست، بخاطر حال خوبم، بخاطر اینکه در هر لحظه به جای اینکه مچم را بگیری، دستم را میگیری و بالا میکشی، بخاطر تمام داشتههایم، بخاطر هر آنچه که ندارم و ایمان دارم که اگر خیر و صلاح من در آن باشد تو خود به من میبخشی، بخاطر اینکه مسیر را برام روشن میکنی و راه را به من نشان میدهی، بخاطر اینکه خانوادهام در کنارم هستند، بخاطر دوستان خوبم که ××ورود ممنوع××...

ما را در سایت ××ورود ممنوع×× دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 56 تاريخ: شنبه 23 بهمن 1400 ساعت: 8:16

اگر از صد نفر بپرسید

متضاد کلمه موفقیت چیست

اکثرشان میگویند شکست. 

اما این اشتباهی بزرگ است؛ 

متضاد کلمه موفقیت ، 

تلاش نکردن است

+ نوشته شده در  چهارشنبه ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ساعت 16:2&  توسط فخرانی  | 

××ورود ممنوع××...

ما را در سایت ××ورود ممنوع×× دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 60 تاريخ: پنجشنبه 6 آذر 1399 ساعت: 23:51

حال خوش یعنی چه؟از خودم پرسیدم و دلم پر شد از آواز بهارزندگی مال من استمن خدا را دارمعشق را می فهممخوشی خاطره در حس من استحال خوب این نفس رفته و بر آمده استاین نگاهی که در آئینه و آبروشنی های ترا می بیندو به پایان شب ایمان داردحال خوش یعنی من، به کسی مینازمکه در آغوش و نوازش هایشجا برای همه هستمن خدا را دارمو دلم روشن از امیدِ شکفتن هایی استکه به اندوه خزان می تابدحال خوش یعنی توزندگی، دوست، نگاه، شعرو یک پنجره بارانیکه خدا می باردباورِ اینکه در این جای شلوغدر هیاهوی نفسگیر زمیندست من دست خداستحال خوش یعنی این.+ نوشته شده در  چهارشنبه ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ساعت 21:42&nbsp توسط فخرانی  |  ××ورود ممنوع××...ادامه مطلب

ما را در سایت ××ورود ممنوع×× دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 98 تاريخ: يکشنبه 15 بهمن 1396 ساعت: 10:28

کوچه 'علی چپ'میخندم...ساده میحرفم...ساده میگذرم...بلند میخندم و با هر سازی میرقصم...نه اینکه دلخوشم!نه اینکه شادم و از هفت دولت آزاد!مدتی طولانی شکستم، زمین خوردم، سختی دیدم، حسرت خوردم و حالا...برای 'زنده ماندن' خودم را به کوچه 'علی چپ' زده ام...روحم بزرگ نیست...دردم عمیق است...میخندم که جای زخمها را نبینیدچهارشنبه ۱۳۹۳/۰۷/۲۳ ♦ 17:44 ♦ ابوالحسن فخرانی ♦ ××ورود ممنوع××...ادامه مطلب

ما را در سایت ××ورود ممنوع×× دنبال می‌کنید

برچسب: کوچه, نویسنده: بازدید: 113 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 23:58

صفحه بندی