××ورود ممنوع××

متن مرتبط با «کوچه» در سایت ××ورود ممنوع×× نوشته شده است

کوچه 'علی چپ'

  • نیلوبلاگ

    کوچه 'علی چپ' میخندم...ساده میحرفم...ساده میگذرم...بلند میخندم و با هر سازی میرقصم...نه اینکه دلخوشم!نه اینکه شادم و از هفت دولت آزاد!مدتی طولانی شکستم، زمین خوردم، سختی دیدم، حسرت خوردم و حالا...برای 'زنده ماندن' خودم را به کوچه 'علی چپ' زده ام...روحم بزرگ نیست...دردم عمیق است...میخندم که جای زخمها را نبینید چهارشنبه ۱۳۹۳/۰۷/۲۳ ♦ 17:44 ♦ ابوالحسن فخرانی ♦ ...

    ادامه مطلب
  • کوچه 'علی چپ'

  • نیلوبلاگ

    میخندم... ساده میحرفم... ساده میگذرم... بلند میخندم و با هر سازی میرقصم... نه اینکه دلخوشم! نه اینکه شادم و از هفت دولت آزاد! مدتی طولانی شکستم، زمین خوردم، سختی دیدم، حسرت خوردم و حالا... برای 'زنده ماندن' خودم را به کوچه 'علی چپ' زده ام... روحم بزرگ نیست...دردم عمیق است... میخندم که جای زخمها را نبینید...

    ادامه مطلب