
کوچه 'علی چپ' میخندم...ساده میحرفم...ساده میگذرم...بلند میخندم و با هر سازی میرقصم...نه اینکه دلخوشم!نه اینکه شادم و از هفت دولت آزاد!مدتی طولانی شکستم، زمین خوردم، سختی دیدم، حسرت خوردم و حالا...برای 'زنده ماندن' خودم را به کوچه 'علی چپ' زده ام...روحم بزرگ نیست...دردم عمیق است...میخندم که جای زخمها را نبینید چهارشنبه ۱۳۹۳/۰۷/۲۳ ♦ 17:44 ♦ ابوالحسن فخرانی ♦ ...
ادامه مطلب
میخندم... ساده میحرفم... ساده میگذرم... بلند میخندم و با هر سازی میرقصم... نه اینکه دلخوشم! نه اینکه شادم و از هفت دولت آزاد! مدتی طولانی شکستم، زمین خوردم، سختی دیدم، حسرت خوردم و حالا... برای 'زنده ماندن' خودم را به کوچه 'علی چپ' زده ام... روحم بزرگ نیست...دردم عمیق است... میخندم که جای زخمها را نبینید...
ادامه مطلب